21.6.11

白酒煮蜆

好啦, 忍唔住要煮哩個喇 ! 就係白酒煮蜆 ! 因為實在有太多朋友問喇! 因時間關係,今次只係出咗"速成"版(當然,味道會"普通"啲啦),遲吓有時間,我會出埋個"特別"版,請大家留意 ! 


處理蜆要注意,因為近排天氣較熱,吐沙時最好放入雪櫃,免得蜆變壞 =) 其實哩個食譜可以用來煮任何貝殼類海產,例如花甲、蟶子、青口等等。鍾意食辣o既朋友,可以加鮮辣絲,不過我覺得加辣會搶咗海鮮o既鮮味。










蜆 約1磅
洋蔥 半個,切粒
蒜蓉 1茶匙
牛油 1湯匙
白酒 約3/4杯
鹽 約1/2茶匙











1.先沖乾淨蜆殼,放大碗裡用水浸過蜆讓它"吐沙"(小貼士:在水裡加入約1/2茶匙鹽可加速吐沙的時間,注意,太多鹽有機會整死啲蜆,切勿心急)。吐沙期間切勿將碗移動,一"震"啲蜆就會"收口",加長吐沙時間。
2.以中火,用牛油爆香蒜蓉及洋蔥至洋蔥透明
3.轉大火,加入蜆快炒,讓牛油沾住每一隻蜆
4.(蜆殼應該未開)加入白酒,略炒勻後蓋上蓋約30秒,助酒精蒸發
5.蜆殼應該慢慢打開,蜆殼打開後可灑上鹽略炒勻即成






喜歡哩個食譜的話,可以試埋用三色椒煮的<白酒煮青口>



成為粉絲,即時收到自家廚房最新消息 !

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...