8.3.12

香草牛油

牛油可以話係西餐入面不能缺少的材料之一;無論係主菜或是甜品,都會用到牛油。雖然價錢會貴少少,但係我通常會用無鹽牛油,因為咸度可以自己控制。 好耐之前去過一間西餐,叫咗一客牛排,牛排上係鋪咗一塊厚厚o既香草牛油。嘩,嗰陣香味,我而家仲記得。雖然哩幾年我都有自家製香草牛油,但係,始終做唔到嗰間西餐廳o既味道。

其實最香草牛油,最好係用新鮮香草做。不過因為香港買鮮香草都唔平,加上用鮮香草的話製成品o既保全期會較短,所以我近幾次都係用乾香料做。味邊當然會冇咁好,不過無論係塗麵包或係用來烹調,都能帶出食物o既香味~




(香草可應個人喜好加減)
無鹽牛油  1磚(約200)
蒜蓉  6湯匙
刁草  3茶匙
牛至  2茶匙
百里香 2茶匙
乾香芹 3茶匙 
迷迭香  1茶匙
鹽  1/2茶匙



1.先將牛油置室溫約2-3小時(小貼士:若天氣太凍的話,可在廚房裡開着焗爐,以助提升室溫)
2.所有材料完全混合後即可分成細份,放回雪櫃儲存(保存期:約2-3個月)

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...