16.5.13

白酒煮青口

期行超市成日都會見到急凍青口做推廣。大部份都係"half shell" (已去半殼)的,偶然就會碰到有原殼的。兩款我都有買過,始終都係覺得原殼的味道較鮮甜,較多汁。因為烹調時間快,味道又不錯,急凍青口已成為我冰櫃入面必有的東西。有次放工太攰,貪方便買咗一包有牛油蒜蓉味的原殼青口(只需加熱就可以即食),不過最後覺得味道太咸,始終都係自己調味好啲 =P 

煮白酒青口,我最愛就係配意粉或法包,因為啲汁實在太好味喇,唔信呀? 試吓咪知係咪真係咁好食囉 !






蒜蓉   1茶匙
洋蔥   半個, 切粒
三色椒   共1/2 杯, 切粒
西芹  1條, 切粒
急凍青口  1磅(不用解凍*)
白酒  3/4杯
鹽/黑椒  少許
番茜  約1/4杯, 切碎
牛油  1湯匙

法包或意粉




1.  以中火,用牛油爆香洋蔥及蒜蓉
2. 至洋蔥開始轉透明,加入三色椒及西芹,略略拌勻
3. 轉大火,加入青口快炒約30秒,再加白酒
4. 蓋上蓋子,約分半至兩分鐘 (視乎爐的火力, 我用電磁爐,火力較猛)
5. 青口應該開始開口,按個人口味加鹽及黑椒,拌勻
6. 青口全開後可加番茜,拌勻即成


*急凍青口無需解凍,一開包裝就可即用,不過我通常都會用凍水沖沖先煮,感覺衛生啲 =)



 <白酒煮蜆> 你試過未 ?








沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...